Το πρόγραμμα στοχεύει στην αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των εργαζομένων στον επισιτισμό, καλύπτοντας την παρουσίαση εδεσμάτων και ποτών, την εξυπηρέτηση πελατών και τις τεχνικές πωλήσεων. Παράλληλα, περιλαμβάνει θεμελιώδεις έννοιες εργασιακών σχέσεων, υγιεινής και ασφάλειας, καθώς και συστήματα διαχείρισης ποιότητας και ελέγχου τροφίμων (HACCP, ISO 22000). Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία και στη χρήση της αγγλικής ορολογίας στη φιλοξενία.

Το πρόγραμμα στοχεύει στην εκπαίδευση των καταρτιζομένων στη λειτουργία μιας σύγχρονης ξενοδοχειακής επιχείρησης, τις εργασίες υποδοχής, την εξυπηρέτηση και επικοινωνία με πελάτες, καθώς και τις τεχνικές πωλήσεων. Παράλληλα, καλύπτει βασικές γνώσεις εργασιακών σχέσεων, υγιεινής και ασφάλειας, εξυπηρέτησης ατόμων με αναπηρία και χρήσης αγγλικής ορολογίας στον χώρο της φιλοξενίας.

Accessibility

Background Colour

Font Face

Font Kerning

Font Size

1

Image Visibility

Letter Spacing

0

Line Height

1.2

Link Highlight

Text Colour